Nasıl başvuru yapılır?

1- İhtiyaçlarınızı toplam vCPU, RAM, Disk alanı, Gerçek IP sayısı şeklinde belirledikten sonra bulut@ulakbim.gov.tr adresine mail atarak fiyat teklifi alabilirsiniz.

Burada dikkat etmeniz gereken noktalardan biri disk alanı olarak ifade edilen şeyin harici disk alanı olduğudur. 0 GB disk de talep edebilirsiniz, açtığınız sanal makinelerin her biri 100 GB disk üzerine kurulur ve sizin için gerekli değilse üstüne bir volume-disk bağlamadan da rahatça kullanabilirsiniz.

2-Yanıtınızın olumlu olması halinde mail yoluyla bulut ekibine sözleşmeyi yapacak kurumun adını ve adresini iletmelisiniz.

3-Bulut ekibi sizin için sözleşme hazırlayacak ve sizden 2 nüsha halinde çıktı alıp ilgili birim amirinize imzalatıp kargolamanızı isteyecektir. (Kurum tarafından alıcı ödemeli gönderiler kabul edilmemektedir.)

4-Sözleşme ULAKBİM’e ulaştığında ULAKBİM Müdürü tarafından imzalanacak ve 1 nüshası size geri kargolanacaktır.

5-Bulut ekibi sizlere bulut arayüzüne giriş yapabileceğiniz kullanıcı adı ve şifre bilgilerini iletecektir.